BEZPŁATNA REZERWACJA!

Rezerwacja wybranego kursu jest bezpłatna. Płatność odbywa się na miejscu.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, prosimy o wcześniejszą rezerwację.

Rezerwacja online

1
2
3
4
DANE OPIEKUNA
DANE ADRESOWE
DANE DZIECKA
POTWIERDZENIE

Wypełnienie formularza zajmie Ci około 2 minut

Rodzaj kursu
Aby dokonać rezerwację należy w pierwszej kolejności wybrać rodzaj szkolenia jakim Państwo są zainteresowani.

Dane opiekuna / rodzica
Prosimy o podanie danych osoby odpowiedzialnej za dziecko. Numer telefonu potrzebny jest do telefonicznego potwierdzenia rezerwacji na tydzień przed rozpoczęciem kursu. E-mail potrzebny jest do wysłania potwierdzenia rezerwacji z niezbędnymi informacjami dotyczącymi organizacji kursu

Dane adresowe

Poziomy

X

Cennik Bambini

OK

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI GRUPA HSKI sp. z o.o.

Zachowanie poufności danych jest dla GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 niezwykle ważne i chcemy, aby każdy klient wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę Prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy jak poniżej.

  1. Administrator Danych Osobowych.

    Administratorem Państwa danych osobowych jest GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861
    Administrator danych nie wyznaczył inspektora ochrony danych. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można uzyskać informację, kontaktując się z Administratorem danych mailowo pod adresem: biuro@hski.pl.

  2. Cele i podstawy przetwarzania.

    Będziemy przetwarzać Państwa dane:

    1. na podstawie Państwa zgody w celu marketingu naszych usług, w tym w celach analitycznych i profilowania;
    2. na podstawie Państwa zgody w celu wysyłania informacji handlowych, newslettera w zakresie związanym z naszą działalnością;
    3. na podstawie Państwa zgody w celu publikowania Państwa wizerunku w mediach społecznościowych;
    4. w celu zawarcia umowy świadczenia usług (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
    5. w celu wykonania i na podstawie umowy, gdy ją zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust 1 lit. b RODO);
    6. w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    7. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    8. w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach, analizy finansowej naszego przedsiębiorstwa itp.) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    9. w celu badania satysfakcji klientów będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    10. w celu oferowania Państwu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  3. Okres przechowywania danych.

    Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych. W naszej polityce ochrony danych osobowych, określamy, iż nigdy nie wolno nam przetwarzać danych osobowych ponad okres dłuższy niż wynika to z ww. podstaw prawnych. Stosownie do tego informujemy, że:

    1. w przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe na podstawie zgody, okres przetwarzania trwa do momentu wycofania tej zgody;
    2. w przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych, okres przetwarzania trwa do momentu ustania ww. interesu (np. okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych) lub do momentu sprzeciwienia się osoby, której dane dotyczą, dalszemu takiemu przetwarzaniu – w sytuacjach, gdy sprzeciw taki zgodnie z przepisami prawa przysługuje;
    3. w przypadku, gdy przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to konieczne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, okresy przetwarzania danych w tym celu określają te przepisy;
    4. w przypadku braku konkretnych wymogów prawnych lub umownych, podstawowy okres przechowywania danych w przypadku zapisów i innej dokumentacji dowodowej sporządzonej w trakcie wykonywania umowy maksymalnie 10 lat.

  4. Odbiorcy danych.

    Państwa dane osobowe mogą zostać przekazywane:

    1. instytucjom określonym przez przepisy prawa np. Urząd Skarbowy, ZUS, lub innym
    2. naszym podwykonawcom (podmiotom przetwarzającym) np. bankom, i operatorom płatności, podmiotom świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierom (w związku z realizacją zamówienia), agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych).

    Administrator Zebrane dane osobowe będzie przechowywał na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”). Dane Osobowe mogą być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. Każda operacja przesyłania danych osobowych jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli dane są przekazywane poza obszar EOG, Administrator stosuje standardowe klauzule umowne oraz tarczę prywatności jako środki zabezpieczające w odniesieniu do krajów, w przypadku których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych.

  5. Prawa osób, których dane dotyczą:

    Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu prawo do:

    1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa osoby. Prawo to obejmuje uprawnienie do żądania od Administratora kopii Państwa danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwrócą się Państwo, Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli Państwo zwrócą się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczą inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.
    2. sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    3. Mają Państwo prawo żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych (prawo to obejmuje żądanie niezwłocznego sprostowania Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo żądania, z uwzględnieniem celów przetwarzania, uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia).
    4. usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    5. Mają Państwo prawo do usunięcia swoich danych osobowych (prawo to obejmuje uprawnienie do żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych w uzasadnionych przypadkach) lub ograniczenia ich przetwarzania, to ostatnie prawo to przysługuje Państwu w następujących przypadkach:
      • gdy kwestionujecie Państwo prawidłowość danych osobowych – rozpatrzenie wniosku nastąpi w terminie pozwalającym Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
      • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiacie się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
      • Administrator nie potrzebuje już Państwa danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    7. Mają Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (prawo to obejmuje uprawnienie do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Jeżeli dane osobowe Państwa są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. Prawo do sprzeciwu może być wykonane za pośrednictwem zautomatyzowanych środków wykorzystujących specyfikacje techniczne.
    8. przenoszenia danych; Mają Państwo prawo do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego, dane osobowe, które dostarczyli Państwo Administratorowi oraz prawo do przesłania tych danych osobowych innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, jeżeli:
      • przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody w myśl art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) lub na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
      • oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
      Wykonując powyższe prawo do przenoszenia danych mają Państwo prawo żądania, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. Prawo powyższe nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób.
    9. wniesienia skargi do organu nadzorczego; Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia, jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza RODO.

  6. Informacja o dobrowolności podania danych.

    Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.

  7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

    Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

  8. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody.

    W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych tylko w przypadkach gdy jej wyrażenie było wymagane ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Państwa zgody przed jej wycofaniem.

POLITYKA PRYWATNOŚCI GRUPA HSKI sp. z o.o.

Zachowanie poufności danych jest dla GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 niezwykle ważne i chcemy, aby każdy klient wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę Prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych.

Kto administruje Twoimi danymi osobowymi?
Przekazywane nam dane osobowe są administrowane przez GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861. Chroni on także Twoje dane na mocy odpowiedniego prawa o ochronie danych osobowych.
GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861

Jakie dane osobowe przetwarzamy?

  • dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu
  • datę urodzenia osoby zamawiającej oraz uczestnika/ów zajęć
  • historia zamówień m.in. ilość zamówień dokonanych przez klienta, dane osób dla których były robione rezerwacje, poziom zaawansowania, rodzaj usług zamówionych, terminy dokonania i realizacji zamówień, zmiany dokonywane w zamówieniach
  • informacje na temat zamówień
  • poziom zaawansowania
  • sprzęt na jakim jeździ (narty/snowboard)
  • PESEL
  • płeć
  • nagrania video i zdjęcia

W jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe?

  • W celu dostarczenia i realizacji zamówionych usług. Używamy Twoich danych osobowych do zarządzania rezerwacjami dokonanymi online, w biurze, przez e-mail, livechat bądź telefonicznie w celu przetwarzania Twoich rezerwacji oraz wysyłania Ci powiadomień o statusie rezerwacji lub w przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją realizacji.
  • W celu przetwarzania reklamacji dotyczących rezerwacji oraz ewentualnych zwrotów kosztów.
  • Chcemy zapewnić lepszą obsługę klienta, więc w przypadku kontaktu z nami, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, telefonu lub mediów społecznościowych, możemy korzystać z Twoich danych osobowych w celu udzielenia wyjaśnień lub wsparcia.
  • Możemy zaprosić Cię do wzięcia udziału w badaniach klientów, ankietach i innych badaniach rynku przeprowadzonych przez GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 i inne organizacje w naszym imieniu.
  • W celu marketingu naszych usług, w tym w celach analitycznych i profilowania
  • W celu wypełniania przez nas innych zobowiązań ustawowych (np. księgowych
  • W celu wysyłania informacji handlowych pocztą tradycyjną
  • W celu rozpatrywania reklamacji

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Dane osobowe będą przez nas gromadzone i wykorzystywane pod warunkiem spełnienia co najmniej jednego z następujących warunków:

  • Posiadamy Twoją zgodę;
  • Jest to niezbędne w celu zawarcia z nami umowy lub podjęcia pożądanych działań przed zawarciem umowy; Musimy przetwarzać dane osobowe w celu zarządzania Twoimi rezerwacjami, zapewnienia dostępu do usług, które chcesz zakupić i udzielania wsparcia w odniesieniu do wszelkich zamówień i ewentualnego zwrotu kosztów.
  • Jest to niezbędne w celu spełnienia zobowiązania prawnego;
  • Jest to niezbędne w celu ochrony żywotnych interesów Twoich lub innych osób;
  • Leży to w interesie publicznym lub dysponujemy odpowiednim upoważnieniem; lub
  • Leży to w uzasadnionym interesie naszym lub osób trzecich, jednak nie powoduje to uchylenia Twoich interesów lub praw.

Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. Każda operacja przesyłania danych osobowych jest wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli dane są przekazywane poza obszar EOG, H&M stosuje Standardowe klauzule umowne oraz Tarczę prywatności jako środki zabezpieczające w odniesieniu do krajów, w przypadku których Komisja Europejska nie stwierdziła odpowiedniego poziomu ochrony danych.

Kto ma dostęp do Twoich danych?
Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z jakimikolwiek podmiotami trzecimi.

Jakie masz prawa?
Prawo dostępu do danych:
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 – otrzymasz te informacje pocztą e-mail. Prawo do przenoszenia danych:
Gdy GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 przetwarza Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany, na podstawie Twojej zgody lub zawartej umowy, masz prawo otrzymać kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Kopia ta może zostać przesłana do Ciebie lub do innego podmiotu. Dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które zostały nam przekazane.
Prawo do poprawiania danych:
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.
Prawo do usunięcia danych:
Masz prawo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861, z wyjątkiem następujących sytuacji:

  • masz niezakończone postępowanie z Działem Obsługi Klienta
  • masz otwartą rezerwację, która nie została jeszcze zrealizowana lub rozliczona
  • masz nieuregulowany dług wobec GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861, niezależnie od metody płatności
  • jeśli podejrzewamy lub mamy pewność, że w ciągu ostatnich czterech lat korzystałaś(eś) z naszych usług w niewłaściwy sposób
  • Jeśli dokonałaś(eś) jakikolwiek rezerwacji, zachowamy Twoje dane osobowe dotyczące transakcji w celach księgowych
  • Twoje prawo do niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861:
    Masz prawo do niewyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych na podstawie uzasadnionego interesu H&M. H&M zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które unieważni Twój interes lub prawa; albo z powodu roszczeń prawnych.
    Prawo do niewyrażenia zgody na marketing bezpośredni:
    Masz prawo nie zgodzić się na otrzymywanie materiałów marketingu bezpośredniego, w tym także na sporządzanie analizy Twojego profilu, która jest przygotowywana w celu przygotowania takich materiałów.
    Możesz zrezygnować z otrzymywania materiałów marketingu bezpośredniego w następujący sposób:
  • wykonując instrukcje zawarte w każdej takiej wiadomości e-mail

Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Masz prawo zażądać, aby GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 ograniczył przetwarzanie Twoich danych osobowych pod następującymi warunkami:

  • jeśli nie zgodzisz się na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu H&M, wtedy H&M ograniczy jakiekolwiek przetwarzanie takich danych po zweryfikowaniu, czy istnieje taki uzasadniony interes.
  • jeśli zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne, wtedy H&M musi ograniczyć jakiekolwiek przetwarzanie danych do momentu zweryfikowania ich poprawności.
  • jeśli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, wtedy możesz nie zgodzić się na wykasowanie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych.
  • jeśli H&M nie potrzebuje już Twoich danych osobowych, ale są one wymagane do zgłoszenia lub oddalenia roszczenia.

Prawo zgłoszenia skargi w organie nadzorczym
Jeśli uważasz, że GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861 przetwarza Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, możesz się z nami skontaktować. Masz też prawo zgłosić skargę w organie nadzorczym.

Uaktualnienia naszych Zasad prywatności
W przyszłości może zajść konieczność aktualizacji Zasad prywatności. Ich najnowsza wersja będzie zawsze dostępna na naszej stronie. Będziemy informować o każdej zmianie treści Zasad prywatności, na przykład o zmianach dotyczących celu, w jakim korzystamy z Twoich danych osobowych, tożsamości Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub Twoich praw.

OK

Regulamin

 

Regulamin Szkoły Narciarskiej HSKI

 

§1. Definicje

Usługodawca – GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861. Szkoła Narciarska HSKI jest prowadzona przez Usługodawcę. Adres strony internetowej: www.hski.pl.

Lokal – biuro Usługodawcy w Zakopanem przy stacji narciarskiej Harenda.

Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Usługobiorca – Konsument lub Przedsiębiorca zawierający Umowę o Świadczenie Usług.

Usługa – usługi oferowane Usługobiorcom przez Usługodawcę. Informacje o usługach znajdują się na stronie: www.hski.pl lub w Lokalu.

Lekcja – okres świadczenia Usługi; jedna Lekcja trwa 55 minut.

Rezerwacja – czynność umożliwiająca zarezerwowanie wybranych Usług.

Umowa o Świadczenie Usługi – umowa o świadczenie usług zawierana w Lokalu bądź na odległość.

Zajęcia grupowe – kurs narciarski lub snowboardowy dla grupy maksymalnie cztero- lub pięcioosobowej o zbliżonych umiejętnościach, w określonych terminach.

Kurs dla Dzieci – kursy narciarskie: Bambini do 3 lat, 4–6 lat, 6–12 lat oraz 12–16 lat.

Przedszkole dla Dzieci – usługa opieki nad dziećmi od 2 do 5 lat.

Formularz – formularz na www.hski.pl umożliwiający Rezerwację oraz zawarcie Umowy.

Instruktor – pracownik Usługodawcy realizujący Usługę.

Voucher – dokument elektroniczny o określonej wartości, wystawiany w przypadkach wskazanych w Regulaminie.

Regulamin – niniejszy dokument.

 

§2. Postanowienia ogólne dotyczące świadczonych Usług

  1. Głównym przedmiotem działalności Usługodawcy jest nauka jazdy na nartach zjazdowych lub snowboardzie.
  2. Szczegóły Usług na hski.pl mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.
  3. Warunkiem korzystania z Usług jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu; w przypadku małoletnich – przez przedstawicieli ustawowych.
  4. Umowa może zostać zawarta poprzez Rezerwację lub bezpośrednio w Lokalu.
  5. Warunkiem świadczenia Usługi jest zapłata całości ceny przed jej rozpoczęciem.
  6. Usługobiorca przed odejściem od kasy sprawdza paragon zawierający: termin i godzinę, instruktora, nazwę i miejsce Usługi. Paragon potwierdza zawarcie Umowy.
  7. Ze względu na szczególny rodzaj Usług, świadczenie rozpoczyna się i kończy w ściśle określonym terminie.
  8. Opóźnienie po stronie Usługobiorcy nie powoduje przedłużenia Usługi – kończy się ona w ustalonym terminie.
  9. Realizacja Usługi odbywa się na terenie stacji Harenda lub w innym miejscu uzgodnionym między stronami.
  10. Na terenie stacji Harenda lub innym uzgodnionym miejscu mogą obowiązywać odrębne regulaminy, wiążące Usługobiorcę niezależnie od niniejszego Regulaminu.
  11. Usługa składa się z jednej lub większej liczby Lekcji. Każda Lekcja trwa 55 minut; łączny czas stanowi sumę Lekcji.
  12. Lekcja rozpoczyna się i kończy przed Lokalem Usługodawcy.
  13. Z Usługi może skorzystać osoba pełnoletnia albo małoletnia za zgodą przedstawiciela ustawowego. W przypadku zawarcia Umowy przez faktycznego opiekuna przyjmuje się, że posiada on zgodę przedstawiciela ustawowego.
  14. Obowiązkiem przedstawiciela ustawowego lub faktycznego opiekuna jest punktualny odbiór małoletniego po zakończeniu zajęć przed Lokalem.
  15. Każdy korzystający z Usługi powinien mieć: sprzęt narciarski/snowboardowy, kask oraz karnet.
  16. Narciarze i snowboardziści do 16. roku życia mają obowiązek jazdy w kasku.
  17. Instruktor może odmówić prowadzenia Lekcji, jeśli Usługobiorca jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; w takim przypadku cena nie podlega zwrotowi.
  18. Każda Usługa rozpoczyna się rozgrzewką; odmowa udziału może skutkować przerwaniem zajęć bez zwrotu ceny.
  19. Usługodawca nie odpowiada za rezultat Usługi, lecz za sposób jej wykonania.
  20. Nauka prowadzona jest według systemu szkolenia Stowarzyszenia Instruktorów i Trenerów Narciarstwa przez wykwalifikowaną kadrę.
  21. Godziny pracy Lokalu w sezonie zimowym: 8.00–20.00.
  22. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności w przypadku złych warunków atmosferycznych, czasowego zamknięcia stoku, awarii infrastruktury, braku odpowiedniej pokrywy śnieżnej lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację Usługi.
  23. W przypadku odwołania zajęć zgodnie z ust. 22 Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty poniesione przez Usługobiorcę, w szczególności koszty noclegów, transportu, wyżywienia lub inne wydatki związane z planowanym przyjazdem do Zakopanego. Usługobiorcy przysługuje wyłącznie zwrot wpłaconej kwoty za niezrealizowaną Usługę albo możliwość wykorzystania środków w innym terminie uzgodnionym z Usługodawcą.
  24. Jeżeli przed rozpoczęciem zarezerwowanych zajęć Usługodawca trwale utraci możliwość prowadzenia działalności na terenie Ośrodka Narciarskiego Harenda w Zakopanem (np. brak lub wygaśnięcie umowy, zakaz działalności, likwidacja działalności na terenie Harendy), wszelkie uiszczone przez Usługobiorcę środki za niezrealizowane Usługi zostaną zwrócone w pełnej wysokości. W wyniku powstałej sytuacji Usługodawca zastrzega sobie odwołanie wszelkich rezerwacji oraz zastrzega sobie odwołanie wykonania usługi

 

§3. Rezerwacja Usługi

  1. Rezerwacji Usług można dokonać wyłącznie osobiście w Lokalu, telefonicznie bądź poprzez Formularz na www.hski.pl.
  2. Rezerwacja w Lokalu następuje poprzez wybór terminu i rodzaju Usługi oraz wpłacenie zadatku w wysokości całości kwoty za zarezerwowaną Usługę. W przypadku niestawienia się Usługobiorcy (lub osoby trzeciej, na rzecz której Usługa miała być świadczona) na wyznaczoną godzinę – Usługodawca może odstąpić od Rezerwacji bez wyznaczania terminu dodatkowego i zachować otrzymany zadatek; w razie stawienia się – zadatek zalicza się na poczet ceny. Dokonanie osobistej Rezerwacji w Lokalu oznacza zawarcie Umowy.
  3. Rezerwacja telefoniczna polega na wyborze terminu i rodzaju Usługi; nie powoduje zawarcia Umowy. Osoba rezerwująca telefonicznie stawia się w Lokalu najpóźniej 120 minut przed rozpoczęciem Usługi (a dla Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej dnia poprzedniego w godzinach pracy Lokalu) w celu zawarcia Umowy; brak stawiennictwa uprawnia Usługodawcę do anulowania Rezerwacji. Przy zawieraniu Umowy należy zapłacić całość ceny.
  4. W przypadku wpłacenia zadatku podczas Rezerwacji, Usługobiorca może anulować Rezerwację w Lokalu lub telefonicznie w godzinach pracy infolinii nie później niż 120 minut przed rozpoczęciem Usługi, a dla Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej dnia poprzedniego w godzinach pracy Lokalu. W takim przypadku Umowa ulega rozwiązaniu; po przekroczeniu tego terminu Usługodawca może odstąpić od Rezerwacji i zachować zadatek.
  5. W przypadku rozwiązania Umowy zgodnie z ust. 4 Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. Usługobiorca otrzymuje od Usługodawcy Voucher o wartości anulowanej kwoty, do wykorzystania prze 2 lata od czasu wystawienia na dowolne Usługi realizowane przez Usługodawcę na terenie Ośrodka Narciarskiego Harenda; Voucher jest wysyłany wyłącznie na adres e-mail podany przez Usługobiorcę i nie podlega wymianie na gotówkę.
  6. Usługobiorca może zmienić termin Lekcji nie później niż 120 minut przed rozpoczęciem Usługi, a dla Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej dnia poprzedniego w godzinach pracy Lokalu; zmiany dokonuje się w Lokalu lub telefonicznie w godzinach pracy infolinii.
  7. Usługobiorca dokonujący Rezerwacji czyni to także w imieniu wszystkich zgłoszonych osób i odpowiada za dotrzymanie warunków Rezerwacji przez te osoby, w tym za zapłatę pełnej ceny za wszystkie osoby wskazane w Rezerwacji.

 

§4. Zawarcie Umowy na odległość o Świadczenie Usługi z Konsumentem

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się do Umów zawieranych poprzez Formularz.
  2. Umowa zostaje zawarta w chwili wysłania Formularza; Usługodawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie zawarcia Umowy na e-mail Konsumenta.
  3. Zawarcie Umowy poprzez Formularz następuje po łącznym:
    •               zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności GRUPA HSKI sp. z o.o.,
    •               wypełnieniu Formularza (korzystanie z Formularza ma charakter jednorazowy i kończy się z chwilą dokonania Rezerwacji),
    •               wyborze konkretnego terminu realizacji Usługi (dzień i godzina) oraz potwierdzeniu do wiadomości następującej informacji: „Rezerwuję usługę w oznaczonym terminie. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje mi prawo odstąpienia od umowy.",
    •               kliknięciu pola „Rezerwacja",
    •               otrzymaniu potwierdzenia Rezerwacji na e-mail Konsumenta (lub telefonicznie).
  1. Do chwili kliknięcia „Rezerwacja" Konsument może samodzielnie modyfikować wprowadzone dane. W Formularzu podaje się: imię i nazwisko/firma, adres, e-mail, numer telefonu.
  1. Potwierdzenie na e-mail Konsumenta zawiera informacje o: głównych cechach Usługi; danych identyfikujących Usługodawcę; adresie Usługodawcy i danych kontaktowych; adresie do reklamacji; sposobie i terminie zapłaty; sposobie i terminie spełnienia świadczenia oraz procedurze reklamacyjnej; sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia oraz wzorze formularza; braku możliwości odstąpienia od Usługi; czasie trwania Umowy; minimalnym czasie trwania zobowiązań Konsumenta; funkcjonalności treści cyfrowych i środkach ich ochrony; interoperacyjnościach; pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji.
  2. Zawarcie Umowy na odległość wiąże się z koniecznością uiszczenia całości ceny przed rozpoczęciem świadczenia Usługi.
  3. Płatność odbywa się w Lokalu Usługodawcy gotówką. Płatność należy uregulować nie później niż 120 minut przed rozpoczęciem zarezerwowanej Usługi, a w przypadku Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji Usługi w godzinach pracy Lokalu.
  4. W przypadku nieuregulowania płatności w terminie wskazanym w ust. 7 Usługodawca jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w terminie tygodnia od uzyskania informacji o niedotrzymaniu terminu.
  5. W przypadku wpłacenia zadatku podczas Rezerwacji Usługobiorca może anulować Rezerwację w Lokalu lub telefonicznie w godzinach pracy infolinii nie później niż 120 minut przed rozpoczęciem Usługi, a dla Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie realizacji Usługi; w takim przypadku Umowa ulega rozwiązaniu. Po przekroczeniu terminu Usługodawca może odstąpić od Rezerwacji i zachować zadatek.
  6. W przypadku rozwiązania Umowy zgodnie z ust. 9 Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. Usługobiorca otrzymuje od Usługodawcy Voucher o wartości anulowanej kwoty, do wykorzystania bezterminowo na dowolne Usługi realizowane przez Usługodawcę na terenie Ośrodka Narciarskiego Harenda; Voucher jest wysyłany wyłącznie na adres e-mail podany przez Usługobiorcę i nie podlega wymianie na gotówkę.
  7. Usługobiorca zawierający Umowę czyni to także w imieniu wszystkich zgłoszonych osób i odpowiada za zapłatę pełnej ceny za wszystkie osoby wskazane w Umowie oraz za przekazanie im informacji o Usłudze.
  8. Wszelkie roszczenia i zobowiązania wynikające z umowy powstają wyłącznie i bezpośrednio między Konsumentem a Usługodawcą. Konsument ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia, z zastrzeżeniem ust. 13.
  9. Brak prawa odstąpienia (art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta): Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeżeli umowa dotyczy świadczenia usług związanych z wypoczynkiem lub wydarzeniami sportowymi, a w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi (np. lekcja/kurs w konkretnym terminie). W przypadku świadczeń bez ustalonego terminu (np. voucher otwarty) – prawo odstąpienia przysługuje przez 14 dni od zawarcia umowy do momentu ustalenia terminu realizacji.

 

§5. Realizacja Kursu dla Dzieci

  1. Usługę należy opłacić w Lokalu najpóźniej 24 h przed rozpoczęciem Kursu; brak opłaty uprawnia Usługodawcę do odstąpienia od Umowy (anulowania Rezerwacji) w terminie tygodnia od uzyskania informacji o niedotrzymaniu terminu.
  1. Dziecko spotyka się z Instruktorem przed Lokalem; spóźnienie nie wydłuża zajęć.
  2. Przyprowadzenie dziecka: 10 min przed pierwszymi zajęciami, 5 min przed kolejnymi.
  3. Na zajęciach dziecko musi mieć: sprzęt, kask, karnet; w przeciwnym razie nie weźmie udziału w zajęciach.
  4. Obowiązek jazdy w kasku do 16. roku życia.
  5. Wiążący jest program otrzymany w momencie zapłaty.
  6. Każdego dnia Kursu dziecko bierze udział w jednej atrakcji.
  7. Usługodawca może zmienić atrakcje/ich kolejność lub program z przyczyn niezależnych (pogoda itp.), informując o tym odpowiednio wcześniej.
  8. Dziecko otrzymuje numer identyfikacyjny/startowy i ma obowiązek nosić go na wszystkie zajęcia; zagubienie skutkuje opłatą 100 zł.
  9. Rodzic/opiekun odbiera dziecko punktualnie po zajęciach przed Lokalem.
  10. Przydział do grup według wieku i poziomu; ostatecznie decyduje Instruktor (możliwa zmiana grupy w trakcie Kursu).
  11. Rezygnacja w trakcie Kursu nie uprawnia do zwrotu ceny.

 

§6. Realizacja Zajęć grupowych

  1. Rezerwacji można dokonać w Lokalu lub telefonicznie.
  1. Przydział do grupy według poziomu umiejętności wskazanego przy Rezerwacji.
  2. Rezerwacja w Lokalu: wybór terminu + wpłata zadatku w wysokości całości kwoty; niestawienie się w terminie uprawnia Usługodawcę do odstąpienia od Rezerwacji i zatrzymania zadatku; w razie stawienia się – zaliczenie na poczet ceny; dokonanie Rezerwacji w Lokalu oznacza zawarcie Umowy.
  3. Rezerwacja telefoniczna: wybór terminu; umowa zawierana w Lokalu najpóźniej 120 min przed rozpoczęciem Usługi; brak stawiennictwa – anulowanie Rezerwacji; przy zawieraniu Umowy płatność całości ceny.
  4. Płatność odbywa się w Lokalu gotówką; termin jak w zdaniu poprzednim.
  5. Brak płatności w terminie uprawnia Usługodawcę do odstąpienia od Umowy w terminie tygodnia od uzyskania informacji o niedotrzymaniu terminu.
  6. W przypadku wpłacenia zadatku Usługobiorca może anulować Rezerwację w Lokalu lub telefonicznie w godzinach pracy infolinii nie później niż 120 minut przed rozpoczęciem Usługi, a dla Lekcji o 8.00–9.00 – najpóźniej dnia poprzedniego; wówczas Umowa ulega rozwiązaniu; po przekroczeniu terminu – prawo Usługodawcy do odstąpienia od Rezerwacji i zatrzymania zadatku.
  7. W przypadku rozwiązania Umowy zgodnie z ust. 7 Usługobiorcy nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty. Usługobiorca otrzymuje od Usługodawcy Voucher o wartości anulowanej kwoty, do wykorzystania bezterminowo na dowolne Usługi realizowane przez Usługodawcę na terenie Ośrodka Narciarskiego Harenda; Voucher jest wysyłany wyłącznie na adres e-mail podany przez Usługobiorcę i nie podlega wymianie na gotówkę.
  8. Usługobiorca zawierający Umowę czyni to także w imieniu wszystkich zgłoszonych osób i odpowiada za zapłatę pełnej ceny oraz poinformowanie tych osób o szczegółach Usługi.

 

§7. Realizacja Usługi treningów na tyczkach

  1. Usługa (slalom/slalom gigant) dostępna jest w każdy weekend w godzinach wskazanych na www.hski.pl.
  1. Płatność odbywa się w Lokalu gotówką; należy ją uregulować nie później niż 60 minut przed rozpoczęciem Usługi, a dla zajęć o 9.00 – najpóźniej dnia poprzedniego w godzinach pracy Lokalu.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania treningów na tyczkach w przypadkach niezależnych, w szczególności przy niewystarczającej pokrywie śnieżnej.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Instruktorów prowadzących treningi.
  4. Uczestnik ma obowiązek ubezpieczenia NNW.
  5. Obowiązkowe wyposażenie: kask ochronny, a przy slalomie także ochraniacze na golenie i dłonie; ich brak może skutkować odmową prowadzenia zajęć bez zwrotu ceny.
  6. Instruktor może odmówić prowadzenia zajęć, jeżeli Usługobiorca jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających – bez zwrotu ceny.

 

§8. Ceny

  1. Ceny na www.hski.pl zawierają podatek VAT i są podawane w PLN.
  1. Na życzenie Usługobiorcy wystawiana jest faktura VAT.

 

§9. Ochrona danych osobowych i administrowanie danymi

  1. Administratorem danych osobowych jest GRUPA HSKI sp. z o.o. z siedzibą ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków, NIP: 67626324861.
  1. Informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Ochrony Danych Osobowych GRUPA HSKI sp. z o.o. dostępnej na: hski.pl/politykaprywatnosci/

 

§10. Postanowienia końcowe

  1. Kontakt z Usługodawcą: e-mail [email protected] lub telefonicznie.
  1. Usługobiorcy nie wolno korzystać z adresu e-mail i stron internetowych www.hski.pl w celu dostarczania treści bezprawnych.
  2. W sprawach nieuregulowanych stosuje się prawo polskie, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawy wskazane w Regulaminie.
  3. Do korzystania z portalu www.hski.pl niezbędne jest urządzenie z systemem Windows XP lub nowszym, prawidłowo skonfigurowana przeglądarka (obsługująca szyfrowanie 128 bit) oraz dostęp do Internetu; zaleca się aktualizacje krytyczne i oprogramowanie antywirusowe/firewall.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 30.08.2025 roku (z późn. zm.).

 

Konwersja do HTML za pomocą WordToHTML.net

OK

Dane dziecka
Proszę o podanie danych dziecka.

USUŃ
/ /

Dane dziecka
Proszę o podanie danych dziecka które będzie uczestniczyło w kursie.

USUŃ
/ /
Zobacz cały program i cennik
SPRAWDŹ

Dane dziecka
Proszę o podanie danych dziecka które będzie uczestniczyło w kursie.

USUŃ
/ /
Sprawdź na jakim poziomie jest dziecko

Dane dziecka
Proszę o podanie danych dziecka które będzie uczestniczyło w kursie.

USUŃ
/ /
Sprawdź na jakim poziomie jest dziecko

Dane dziecka
Proszę o podanie danych dziecka które będzie uczestniczyło w kursie.

USUŃ
/ /

Dane szkolonego
Proszę podać imię i nazwisko osoby która będzie się szkoliła

USUŃ
Lekcje do 2h Pakiety szkoleniowe
1 h 2 h 6 h 10 h
1 os. 180,- 360,- 1050,- 1699,-
2 os. 230,- 460,- 1349,- 2190,-
3 os. 270,- 540,- 1590,- 2590,-

Dane szkolonego
Proszę podać imię i nazwisko osoby która będzie się szkoliła

USUŃ
typ
Dodaj kolejne dziecko
Dodaj kolejną osobę
Sprawdź czy wszystkie dane są poprawne

Dane opiekuna

Dziękujemy za dokonanie rezerwacji

Na Państwa e-mail zostało wysłane potwierdzenie rezerwacji.